Monday, November 10, 2008

buat yg pernah bertahta di hati ini...

-PIC REMOVE-PIC REMOVE-PIC REMOVE-
aq.. diriku.. segalanya...



Kenangan yg lalu…
Aku tertanya-tanya…
Mengapa tatkala aq sendiri..
Hati ini di pagut pilu..
Aq rindu segalanya tentang dia..
Suaranya..
Senyumannya..
Dirinya..
Aku cinta.. dan aku juga rindu..
Aku mencari apa erti rindu..
Apa ertinya cinta?? Ertinya rindu???
Ingin ku gapai ia…
Tp tak sampai dik tangan…
Lantas ia menghilang..
Cinta.. bantulah aku..
Rindu.. pergilah kau dari jiwa ini…
Agar aku dapat kembali normal..
Aku mahu hidup tanpa bayang-bayangnya..
Aku mahu bernafas tanpa rindu nya..
Aku mahu melangkah tenang tanpa cinta..
Supaya.. aku berjaya menyemai cinta yang baru…
Cinta sejati…
Tuk selamaya…
Ingin aku bina cinta yg baru..
Tuk yang lain.. selain dari mu…
Sayang ku!!
Pergilah dikau dari diri ini…

No comments: