Saturday, August 11, 2012

KATA-KATA ITU DOA..

SALAM...
semalam life macam biasa.. nothing happend... kerja... balik.. pergi bazar.. berbuka... jaga kedai... tidur...sahur.. and now kerja balik... tiada yang lain... cuma aku blur... KENAPA DALAM MASSAGE AKU BERANI.. BILA CALL AKU JADI SANGAT2 PEMALU.. aku jadi kelu bila on the phone... smlm whatsapp dgn 1 kawan.. then sahur dia ada miss call... when return call aku jadi blur nak cakap.. last2 say 'AKU TAK TAHU NAK CAKAP APA.. KITA MSG JE LA'...  then dia terasa hati kat aku.. sumpah xde niat nak wat macam tu.. tp jadi segan nk sembang.. almost 3 years tak bergayut berejam dengan dia.. dulu rajin super saver n call dia.. SORRY NYET.. kawan aku pernah cakap aku suke mamat ni.. ntah la.. aku rasa tiada cinta antara kami... kalau ada rasa mungkin kerana dia sahabat ku.. dia senget ku... dalam majuk2 we gedix2.. then i love said 'KO KAN RAMAI GF'... dia mrh tiba2.. dia ckp 'OKE.. BAGUSLAH KAU SENTIASA DOAKN AKU RAMAI GF'... aiiyyoookkk... its just joke dear.. kalau boleh aku memang TAK NAK SHARE KO... aku xtau nape aq rasa macam tu.... 

[dush.. dush... dush..] hit my self.. sumpah life ni strees... aku dah tak larat nak pikir... serabut sangat.. kadang2 luah kat bff dia suruh aku pindah.. dduk dengan family susah.. tambah2 life sosial macam aku.. memang susah... setiap benda nak buat kena pikir & tny family... beb... im 23 ok.. aku ada macam2 keingginan & kehendak k... cakap pasal kehendak.. nk beli kereta sendiri.. ayah tak bagi... dia suruh ambik vios dia n dia beli lain.. nnti bayar half2 kereta baru 2... adooiii.. serabut kepala... masalahnya sampai sekarang new car tak pergi tengok lagi.. serabut tau when i use car ada calar skit ayah bising... semua nk bagi tekanan.. arrggghhhh... sakit kpala....

k la.. nk sambung keje.. file dah penuh atas meja.. arrggghhhh....
<3 eda="eda">

No comments: